Бодри, енергични и без болки в кръста през целия ден, само с няколко упражнения

май 08, 2019
1131

Болките в кръста изобщо не са шега.

Независимо от това дали водим активен начин на живот или застоял, всеки от нас рискува да увреди гръбначния си стълб с ежедневните си дейности и навици. 

Комфортът ни може да бъде нарушен от редица фактори, които са неизмена част от нашето ежедневие и обикновено изобщо не им обръщаме внимание - дълго шофиране, продължително седене пред компютър, тичане след прохождащото дете, активен спорт и много други. 

В тази връзка фитнес инструкторът Станимир Михов е разработил програма, състояща се от няколко упражнения, които съвсем спокойно могат да бъдат практикувани у дома. 

Подбраните упражнения са лесни за изпълнение, но са изключително ефективни при болки в кръста или превенция на бъдещи проблеми, свързани със застоял начин на живот, мускулен дисбаланс, травми и контузии.

Ефектът е на лице още след първата тренировка, гарантира специалистът, който е и възпитаник на Националната спортна академия. 

Упраженията спомагат за правилната стойка, предотвратяват болките в кръста и изпълват ежедневието ни с бодрост и енергия.

Упражнение #1 при болки в кръста

Легнете по гръб. сгънете десния си крак в коляното. Изпънете левия си крак към главата, след което обхванете с двете си ръце зад коляното и издърпайте напред към торса. Задръжте това дърпащо движение за 30 секунди, след което повторете упражнението два пъти за двата крака.

Упражнение #2 при болки в кръста

Легнете по гръб и сгънете двата си крака в коленете. Обхванете лявото си коляно с две ръце и дърпайте към торса. Задръжте тази позиция за 20-30 секунди. Повторете движението два пъти с всеки крак.

Упражнение #3 при болки в кръста

Легнете по гръб. Изпънете дясната си ръка настрани под прав ъгъл с тялото. Изпънете левия си крак навън. Опитайте се да изпънете дясното си коляно към лявата ръка, за да може почти да допре лявата ви ръка. Задръжте тази позиция 20 секунди, след което повторете по два пъти с двата крака.

Упражнение #4 при болки в кръста

Легнете по гръб и свийте левия крак в коляното. Поставете долната част на десния си крак, кръстосвайки го върху левия като се стараете коляното ви да сочи навън под прав ъгъл. Внимателно издърпайте левия си крак към главата и задръжте за 20-30 секунди. Сменете позицията с огледалната и повторете.

Упражнение #5 при болки в кръста

Опрете дясното си коляно в пода, след което го изпънете назад. Задръжте тази поза около 30 секунди. Повторете упражнението като смените позицията на краката си.

Вижте всичките упражнения на : Без повече болки в кръста: 7 лесни упражнения

Източник: stanimirmihov.com

 

Тагове:
болки в кръста Станимир Михов бодри и енергични

Остави отговор

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са маркирани с *

Подобни публикации
юли 15, 2019
Запознайте се с Марсио – кралят на пясъчния замък
Още
юли 10, 2019
В обърнатата къща Топелс
Още
юли 09, 2019
84 – годишният японец, който възхити Instagram
Още
Detoxme - натурален продукт за прочистване и отслабване
Купи само за: 19.90 лв.
Повече за Нас
MyFamily.bg е едно уютно виртуално местенце, създадено от приятели. С надеждата и вие да станете наши приятели - да намирате тук съветите, които са ви нужни, нещата, които да ви вдъхновяват. Искаме да споделяме с вас за пътуванията си - както за тези до различни кътчета на света, така и за...
За нас
Последно качени обяви
Решения на проблема ви юли 12, 2019
Цена: 1 лв.
Бюлетин
Facebook
YouTube
СЛЕДВАЙТЕ НИ В YOUTUBE

Посетете нашият YouTube канал

Предложение за статия